Estetická medicína

Estetická medicína, jako dynamické odvětví spojující lékařskou odbornost s uměleckým dotekem pro zlepšení, či zdokonalení vašeho vzhledu. Kombinující moderní inovativní techniky s jemným citem pro detail, za použití materiálů, za kterými stojí roky výzkumu. Stojíme vám na blízku nejen jako partneři péče o váš vzhled, ale zejména cestě k větší sebedůvěře. Estetická medicína nabízí nespočet metod zákroků od aplikace botulotoxinu, výplňových materiálů, nebo laserových ošetření, které vám pomohou navrátit mladistvý vzhled a zdůraznit vaši přirozenou krásu. Dejte nám vaši důvěru. My vám budeme naslouchat a společně najdeme optimální řešení vašich cílů, ať už vás trápí pigmentové skvrny, vrásky, nebo toužíte po krásných plných rtech.

Všeobecná dermatologie

Že je kůže největším orgánem lidského těla, je všeobecně známá věc. Ne vždy si ale uvědomujeme, jakým nástrahám a negativním vlivům okolí se kůže jako první musí postavit: teplo, chlad, UV záření, jak chemické, tak fyzikální faktory a množství infekčních patogenů. Tělu vděčíme za to, že kůže má obrovskou schopnost regenerace a se spoustou problémů se dokáže vypořádat sama. Někdy ale potřebuje pomoc dermatologa. Cílenou a vhodně zvolenou léčbou dokážeme kůži zbavit lupénky, akné, lupů, nebo dermatitidy nejrůznějšího původu, ale také plísňových onemocnění nehtů, nebo řídnoucích vlasů. Důležité pro nás není jen eliminovat průvodní jev, ale zároveň nalézt příčinu problému. V mnohých případech je tak léčba spojená s hledáním původu onemocnění a vy tak máte jistotu, že se o vás staráme komplexně a svědomitě.

Laserové centrum

Naše laserové pracoviště se zaměřuje na poskytování široké škály estetických a dermatologických procedur využívajících laserovou technologii. Jsme vybaveni nejmodernějšími lasery, které umožňují přesné a efektivní ošetření s minimálními vedlejšími účinky a krátkou dobou zotavení.

Mezi naše služby patří:

• Laserová epilace: Trvalé odstranění nežádoucích chloupků.
  • Odstranění pigmentových skvrn: Léčba hyperpigmentace a jiných kožních defektů.
  • Omlazení pleti: Redukce vrásek a zlepšení celkové struktury a vzhledu pleti.
  • Odstranění tetování: Připravujeme
  • Léčba akné a jizev po akné: Zlepšení vzhledu pleti postižené akné a jizvami.
  • Odstraňování kožních výrůstků:Trvalé odstranění nežádoucích výrůstků.

Dětská dermatologie

Vaše děti si zaslouží spokojený den, úsměv na tváři a spoustu lásky. Dětská pokožka se významně liší od pokožky dospělých, a proto vyžaduje zvláštní pozornost. U nás umíme poskytnout komplexní péči i těm nejmenším a vám spolehlivé rady, informace a doporučení týkající se všeho, co dětská pokožka obnáší. Pomůžeme vám při řešení nejrůznějších kožních problémů, od alergických vyrážek až po chronické nemoci pokožky.

Typické oblasti, se kterými se u nás setkáváme, jsou:
  • Atopický ekzém: Chronické zánětlivé onemocnění kůže, které je u dětí velmi časté.
  • Plenková dermatitida: Zánět kůže v oblasti pokryté plenami, často způsobený podrážděním nebo infekcí.
  • Infekční onemocnění kůže: Bakteriální, virové, plísňové a parazitární infekce, jako jsou impetigo, bradavice a mykózy.
  • Hemangiomy a cévní malformace: Diagnostika a léčba vrozených cévních útvarů na kůži.
  • Vrozené kožní stavy: Léčba genetických a dědičných kožních onemocnění, jako jsou ichtyóza nebo epidermolysis bullosa.
  • Alergické reakce a kontaktní dermatitidy: Identifikace a léčba alergií a reakcí na dráždivé látky.
  • Akné a další pubertální kožní problémy: Péče o kožní problémy spojené s dospíváním, včetně akné a seboreické dermatitidy.

Vyšetření znamének

Včasné vyšetření znamének je velmi důležitou součástí prevence a diagnostiky rakoviny kůže. Teprve použitím dermatoskopu dokáže lékař lépe zhodnotit barvu, strukturu a ohraničení znamének. Pravidelné vyšetření pak je klíčové pro včasnou detekci neobvyklých, nebo podezřelých rysů a může hrát zásadní roli záchytu před vážnými komplikacemi. Celotělový sken znamének s použitím umělé inteligence je nejpokročilejší metodou, která nic nepřehlédne. Mapa znamének se zanese do vaší počítačové databáze a umělá inteligence je pak schopná je během několika vteřin zhodnotit. Vzhledem k tomu, že má umělá inteligence schopnost analyzovat velké množství dat, dermatolog má možnost identifikovat potenciálně nebezpečná znaménka daleko rychleji. Touto inovativní technologií se zásadně zvyšuje šance na plné uzdravení rakoviny kůže.

Screening pohlavních nemocí

Pravidelný screening pohlavně přenosných nemocí je zásadním aspektem včasného záchytu, prevence šíření a léčby i v případě, že žádné příznaky nákazy nepociťujete. Ať už jste měli rizikový styk, nebo jen chcete mít jistotu, buďte o krok napřed a nechejte si udělat kompletní rozbor. Chráníte tím nejen sebe, ale i vaše blízké. Pamatujte, že vaše zdraví je totiž to nejdůležitější.

Kosmetická péče

Je pro nás důležité, abyste měli všechny služby pro péči o vaši krásu na jednom místě. Součástí AIMIA Group, do které AIMIA Clinic patří, je i eshop shopaimia.cz s širokou nabídkou kosmetiky a domácí péče, dermokosmetiky, řešící nejrůznější kožní problémy, ale také zcela přírodní řadu přípravků pro domácnost na principu čistého, marseillského mýdla. Nejlepší pleť vašeho života vám poskytne přístrojové ošetření Hydrafacial, které kombinuje princip hydro-vortex technologie s vakuem a speciálními roztoky a séry. Během 30 minut získáte dokonale čistou, zářivou a hydratovanou pleť.

Vlasová poradna

Krásné, pevné a hebké vlasy jsou brány jako korunka krásy. Ale tak jako jiné části vašeho těla, i vlasovou pokožku mohou trápit nejrůznější neduhy. Teprve specializovaný pohled dermatologa odhalí příčinu, proč vám na kartáči zůstává každý den více a více vlasů, proč rostou ty nové pomalu, nebo jaká je příčina svědění vlasové pokožky. U řešení vlasových potíží platí, že čím dříve, tím lépe. Proto neotálejte a přijďte se s námi poradit, jaké jsou možnosti péče o vaše krásné vlasy.

Objednejte se na pár kliknutí

Rychlá a jednoduchá online objednávka návštěvy u nás na klinice.